keskiviikko 8. syyskuuta 2010

Haasteilijat hei!

Ensimmäinen viikko haastetta takana. Omalta osalta viikko on sujunut aika laiskasti. Vaivaiset 10,13 km. No, jos se tahti tästä kiihtyisi :)

Osa teistä onkin jo päivitellyt tänne kuluneen viikon kilometrejä - kiitos niistä! Reippaita olette olleet, eiköhän jatketa samaan malliin? Päivittelen niitä kilometrejä pikimmiten tuonne haastesivulle.

Mites te muut? Haluatteko ilmoitella omia kilometrejänne?

Eikä vieläkään ole liian myöhäistä osallistua, eli mukaan vaan. Infoa löytyy täältä.

20 kommenttia:

tarhapöllö kirjoitti...

Mulla takana 25 km. Oli tarkoitus ottaa ekalla viikolla vähän rauhallisemmin, mutta olo oli jo niin hyvä, etten jaksanut istua kotonakaan ;)

Unknown kirjoitti...

Mulle tuli 9,22 km ekalla viikolla. Tästä on hyvä lähteä nostamaan matkoja.

Jenni kirjoitti...

Hahaa! Vasta 7km :D Mutta hei, olen hidas kiihtymään - sen jälkeen en pysähdy ollenkaan.

Paju kirjoitti...

Minulle ei juuri niitä kilsoja tullut vain se 15,3. Toivottavasti jatkossa hiukan enemmän :)

Ninni kirjoitti...

Nooooh. Mulla on kilsoja takana 3 :O Kiireeksi laittaa, kiireksi laittaa....

coldie kirjoitti...

Hei täällä on yksi vapaaehtoinen, eli haluaisin tulla mukaan :)

Estetiina kirjoitti...

Mulle tuli tällä viikolla 17 km :)

SlimHeidi kirjoitti...

Heippa! Tällä hetkellä kilometritilanteeni 17,5 km!

Ninni kirjoitti...

Mä en pysty juoksemaan... Mun ei vaan se jalkapohjan kalvo-jännevamma anna periksi. Ei siis kilsoja multa tähän kuuhun.

Anonyymi kirjoitti...

Heips!
Mulla on kilometrejä kertynyt tähän päivään mennessä 38,03 km. Huomaan kyllä, että oon venyttänyt lenkkejä pidemmiksi haasteen ansiosta!
T: Jenni

Jenni kirjoitti...

Nyt on 53km takana! :)

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!
Kilsoja takana nyt 44,42km.
T: Jenni

Paju kirjoitti...

Mulla jäänee kilsat näihin 39,8.

Flunssasta nimittäin kuoriutui keuhkokuume ja liikuntakieltoa (ja sairauslomaa) ainakin lokakuun alkuun...

Anonyymi kirjoitti...

Heipsan taas!
Mulla kilsoja takana nyt 51,58km. Eli ei enää paljon jäljellä:)

T.Jenni

Hei§i kirjoitti...

33,5km... ei ehdi tavoitteeseen millään! :C

Anonyymi kirjoitti...

Heippa!
Jee jee jee. Mulla on nyt takana 60,99 km syyskuussa. Suunnittelua se vaati, kun mies on joka toinen viikko iltavuorossa ,enkä silloin arki-iltoina pääse juoksemaan. Mutta nyt se on takana. Jäi se fiilis, että en varmaankaan olis noin paljon juossut ilman haastetta! Elikkä tämä toimi ainakin minulla loistavana motivaattorina.
T: Jenni

Jenni kirjoitti...

61km juostu nyt syyskuussa :) Jee. Alkuun oli tosi hankalaa, ensimmäisellä viikolla juoksin sen säälittävän seitsemän kilometriä mutta nyt on juoksu taas ihanaa ja lenkkipolulta ei malttaisi olla pois ollenkaan.
Kiitos tästä haasteesta! :)
- SVM

Unknown kirjoitti...

Ihanaa lukea muiden tuloksia, hienoja saavutuksia! Täällä maataan sohvalla kuumeessa, joten vikan viikon lenkit jäi tekemättä. 41 km on oma tulos :(

Inka juoksee kirjoitti...

Tänne vielä kuittaus just päättyneestä haasteesta: 60,31km juostu - koville otti, kun puolet kilsoista piti juosta neljänä viimeisenä päivänä. Vähän viimetippaista, mutta tehty on :-DDD

Hei§i kirjoitti...

Huonosti kävi :/ Tälläkään viikolla en päässyt lenkille kertaakaan kun flunssaa pukkaa, seli, seli. 33,5km lopullinen tulos. Ilman haastetta tuskin oisin juossut senkään vertaa. Valitettavasti! Otetaanko toukokuussa uusiksi? :)