torstai 12. elokuuta 2010

Puhu mitä puhut mut juoksemista älä lopeta!

Olen siis elossa, vaikka hiljaista onkin ollut. Tänään oli taas lenkin paikka. Koko viikon olen suunnitellut, mutta en yksinkertaisesti ole jaksanut. Ja sekös mua on ärsyttänyt mikä on taas vuorostaan johtanut ylenpalttiseen herkutteluun. Eli ei mitenkään kovin hyvä viikko takana. Tänään kuulin kuitenkin autossa Happoradion Ihmispyörä -biisin (esim. täällä) joka innosti sitten ihan lenkille saakka. Latasin biisin puhelimeeni ja lähdin juoksemaan.

Lenkki tuntui hyvältä ja vauhtiakin oli ihan mukavasti. Viimeiset 10 min oli raskaampia mutta näin jälkikäteen tuntuu hyvältä. Päälle vielä pientä lihaskuntoa :) Olen ihan selkeästi jäänyt jumittamaan mun 5km/30min lenkkiä. Mutta edelleen on se uusi ohjelma hakusessa - en ole kerennyt kiireiden takia vielä...


aika 32:53
kcal 396
 rasvaa 25%
max syke 185
ka syke 170
aikaa tehoalueella 5:40
matka reilu 5 km

2 kommenttia:

Inka juoksee kirjoitti...

Tulin tänne kuulostelemaan, olisiko tullut uusia lenkkipäivityksiä :)

Mitä kuuluu, oletko ehtinyt lenkille?

Magda kirjoitti...

Kiva kun seurailet :) Elokuu on ollut todella nihkeä juoksemisen suhteen, mutta nyt on tulossa parannusta siihen.

Sä taas olet ollu kadehdittavan reipas :) Hyvä Inka!