perjantai 10. syyskuuta 2010

Haasteesta maratoniksiko?


Mulla on muuten tapana jättää asiat viimetippaan, silloin saan asioita parhaiten tehtyä. Haasteen kohdalla se saattaa koitua hiukan hankalaksi, sillä mulla on edelleen vajaa 50 km juostavaa jäljellä ja nyt on jo syyskuun 10. päivä. Ei hyvä. Viimeiselle viikolle taitaa jäädä maratoni juostavaksi. Ou nou...

Huomenna on siis pakko juosta vähintään 5 km. Ja sunnuntaina kanssa. PAKKO! Pahintahan on se, ettei mulla nyt edes mitään kovin päteviä syitä ole lenkin poisjättämiseksi. No, ehkä se tästä vielä lähtee.

Nyt menen viettämään ihanaa perjantai iltaa leffan, pizzan ja muiden herkkujen parissa. Hyvä minä. Tämänhän olen melkein ansainnut...


2 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

On se vaan mielenkiintoista, miten esim. tällainen haaste innostaa minua liikkumaan. Olen jo tällä viikolla juossut enemmän kuin mitä yleensä juoksen viikon aikana. Eikun tsemppiä vaan muillekin!
T: Jenni

Anonyymi kirjoitti...

Huh, voi olla ettet juokse maratonia yksin! Mihin nää päivät oikein katoaa?? Tänään päästävä juoksemaan... //SlimHeidi